New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Paul & Bertie Wijnhoven - WaarBenJij.nu New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Paul & Bertie Wijnhoven - WaarBenJij.nu

New York

Blijf op de hoogte en volg Paul & Bertie

27 September 2016 | Verenigde Staten, New York

Hoi allemaal,

Vanmorgen vertrokken uit Philadelphia op weg naar New York, zo'n 175 km, makkie....!
Rond 14.00 uur waren we hier en hebben we ingecheckt. Gelukkig hoefde we niet te gaan zoeken want dit hotel hadden we al vooruit geboekt.
Even wat uitgerust en hebben toen de omgeving verkent.
Morgen gaan we eerst met een shuttlebus van het hotel naar een busstation en van daaruit gaan we met een lijndienst naar hartje Manhattan.
En dan kan het beginnen.... het grote New York, wij zijn benieuwd!
Zo meteen (21.00 uur plaatselijke tijd) begint het grote TV debat tussen Trump en Clinton, eens kijken wat het wordt. Trump heeft een lichte (financiële $$) voorsprong dankzij onze bijdrage in Washington!!

Tot morgen, Paul en Bertie.

• 27 September 2016 - 07:09

Hanita:

Wat een schitterende reis maken jullie en wat een indrukken. Van deze reis kun je denk ik nog heel lang nagenieten door alles wat jullie gezien hebben. Geniet nog lekker van New York en de laatste dagen.

• 27 September 2016 - 10:25

Gien:

New York, here we are. The city that never sleeps. Geniet en geniet nog meer. Jullie weten niet waar te beginnen als jullie weer teug zijn. Om nooit te vergeten. Knuffel.