Van St. Augustine naar Savannah - Reisverslag uit Savannah, Verenigde Staten van Paul & Bertie Wijnhoven - WaarBenJij.nu Van St. Augustine naar Savannah - Reisverslag uit Savannah, Verenigde Staten van Paul & Bertie Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Van St. Augustine naar Savannah

Blijf op de hoogte en volg Paul & Bertie

16 September 2016 | Verenigde Staten, Savannah

Hoi,

Vanmorgen vertrokken vanuit het hotel naar Sint Augustine een kwartiertje rijden. De auto vlakbij het fort van Sint Augustine geparkeerd en we zijn daar ook maar meteen begonnen.
Het fort stamt uit 1695 en de stad is zelfs nog ouder namelijk uit 1565 en is gesticht door de spanjaarden.
In de stad zelf zie je overal de spaanse invloeden terug.

Na de middag zijn we doorgereden en hebben de Staat Florida achter ons gelaten, en zijn nu inmiddels in Savannah (Georgia).

See you later.......
Bertie en Paul.

• 16 September 2016 - 07:51

Jeroen Merkx:

Wat een leuke foto's! Het staten tellen is begonnen:-) Veel plezier Paul en Bertie!

Groetjes,

Jeroen

• 16 September 2016 - 09:12

José:

Hey Bertie en Paul,

Dit doet me terug denken aan Carmel en Santa Barbara, dezelfde Spaanse invloeden. Heb de fotoboeken weer uit de kast gehaald.

Tot morgen..

• 16 September 2016 - 09:41

Danny Schouren:

Hey Paul en Bertie,

Leuk om jullie trip te volgen!
    Deze route staat ook nog op mijn verlanglijstje.

Veel plezier nog in de states!

Groeten Danny

• 16 September 2016 - 10:26

Cor:

Hallo Paul en Bertie,

Wat een prachtige reis. Fijn om de verslagen te lezen.

• 16 September 2016 - 10:45

Margriet:

Hallo Bertie en Paul,
    Wat ontzettend leuk om jullie geweldige reis te kunnen volgen, en zeker met die leuke foto's.
    Krijg zin om ook naar de states te gaan!!!
    Heel veel plezier wens ik jullie, en ik blijf de reisverslagen lezen.
    Groetjes,
    Margriet

• 16 September 2016 - 11:26

Gien:

Geweldig mooi. Ben ook helemaal niet jaloers, maar als ik palmbomen zie, wil ik op vakantie! Het is jullie gegund hoor! Pas goed op elkaar. Kussss

• 19 September 2016 - 11:12

Jan Velmans:

leuk om dit allemaal te volgen hoe de reis verloop
    ik wens jullie veel plezier en reis genot
    groetjes jan velmans