Great Smoky Mountain National Park - Reisverslag uit Cherokee, Verenigde Staten van Paul & Bertie Wijnhoven - WaarBenJij.nu Great Smoky Mountain National Park - Reisverslag uit Cherokee, Verenigde Staten van Paul & Bertie Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Great Smoky Mountain National Park

Blijf op de hoogte en volg Paul & Bertie

19 September 2016 | Verenigde Staten, Cherokee

Hallo allemaal,

Na een "heerlijke" nacht in ons 5 ***** hotel waren we vanmorgen vroeg uit de veren! We hadden weinig keus het hotel had zijn eigen wekservice, namelijk schreeuwende kinderen!!
Na een "uitgebreid" ontbijt bij buurman Macdrek!! zijn we op weg gegaan naar Great Smoky Mountais National Park.
Na een uurtje rijden kwamen we aan in het plaatsje Cherokee vlak bij de ingang van het Park.
Wat ik heel vreemd vind is dat je geen entree hoeft te betalen, daar heb ik natuurlijk direct protest tegen ingediend maar het mocht niet baten!
De uitzichten op weg naar de hogere gelegen plekken zijn schitterend met de bomen in een beginnende herfsttooi.
Maar boven aangekomen werd ons het uitzicht ontnomen door, je raadt het al, mist! Heel jammer.
Dus maar weer afgedaald, daar was het in eerste instantie nog droog maar
later begon het te regenen en het is niet meer gestopt.
Dus toen maar terug naar ons hotel, niet het sjieke hotel van gisteren maar een hotel aan de andere kant van het Park in Maryville, Tennessee.

Teruste Yáll
Paul en Bertie

  • 19 September 2016 - 03:32

    Paul & Bertie Wijnhoven:

    Nou Jose, The Jet in Seattle is absoluut niet te kloppen.
    Maar deze, het Budget Motel, komt een heel eind in de buurt.
    Normaal leg ik een handdoek op het kussen (he Carla) maar de handdoeken waren nog viezer dan het kussen. Maar we hebben het overleefd.
    Hoe gaat het trouwens op de Beerendonck, redden jullie het zonder mij?
    Dikke kus van mij.Gr. Bertie.

  • 19 September 2016 - 07:23

    José:

    Wauw mooi, die bergen in de mist en vooral die wazige figuren ervoor..
    Ben wel n beetje jaloers moet ik bekennen, reis echt in gedachte met jullie mee.
    Wat de Beerendonck betreft, it all runs smoothly now you're on vacation.....

    Tot morgen xx

  • 19 September 2016 - 11:18

    Gien:

    Wat jammer dat het zo mistig was. Maar weer een mooi reisverslag. Bertie, je hebt twee bewonderaars die op het balkon staan!

  • 19 September 2016 - 12:04

    Jeroen Merkx:

    Ik begrijp nu ik de foto's zie wel waarom ze de great 'smoky' mountains heten:-) Leuk verslag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul & Bertie

Actief sinds 28 Aug. 2016
Verslag gelezen: 559
Totaal aantal bezoekers 11648

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 September 2016 - 02 Oktober 2016

Van Miami naar New York

Landen bezocht: