Big Apple 3 - Reisverslag uit Manhattan, Verenigde Staten van Paul & Bertie Wijnhoven - WaarBenJij.nu Big Apple 3 - Reisverslag uit Manhattan, Verenigde Staten van Paul & Bertie Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Big Apple 3

Blijf op de hoogte en volg Paul & Bertie

30 September 2016 | Verenigde Staten, Manhattan

Hallo allemaal,

Vanmorgen vertrokken voor onze laatste dag New York.
Uiteraard weer met de lijndienst, we stappen in en ik wil betalen maar ik kom net een dollar te kort en de chauffeur kan niet wisselen.
Hij laat ons toch instappen maar zegt "You owe me one" en vervolgens zegt hij ook nog "And i know where to find you! dit alles met een vette knipoog en met een typisch New York's accent. (Je weet wel uit The Godfather)
Eenmaal in The City eerst maar naar Times Square en Broadway met al zijn theaters. Daarna naar Madame Tussaud voor een bezichtiging.
Na de middag was het weer wat beter en hebben we een watertaxi genomen en zijn, over de Hudson River, helemaal rond het zuidelijke gedeelte van Manhattan tot aan de Brooklyn Bridge gevaren, wat een uitzichten heb je dan!
Eenmaal weer op de wal zijn we teruggelopen naar het busstation en hebben New York vaarwel gezegd.
Wat een ervaring deze stad, het is inderdaad waar wat ze zeggen er is maar één New York...

Morgen doen we het rustig aan en blijven we in New Jersey waar ons hotel ligt in de wijk Hasbrouck Heights.

Goedenacht, Paul en Bertie.

• 30 September 2016 - 07:15

Francina:

Wauw wat is New York mooi zeg!
    En veel bekenden gezien. Geniet nog
    met volle tuigen van jullie laatste dagen
    Veel liefs!

• 30 September 2016 - 07:59

Jeroen Merkx:

Ach Paul, er is ook maar één Kessel-Eik...:-)

• 30 September 2016 - 08:36

Carla:

Haha, wat een leuke foto van Paul op de fiets met E.T.
    Moeten jullie een poster van laten maken.
    En nu de laatste dagen maar rustig aan doen om de vele indrukken te verwerken.
    groetjes en tot gauw weer!!

• 30 September 2016 - 12:48

Gien:

Wat n stad! Deze reis hebben jullie ook weer in de pocket.

• 30 September 2016 - 14:35

Piet:

Paul bedankt voor al de leuke, interessante en indrukwekkende reisverslagen!
    Rust maar goed uit voor jullie weer op het vliegtuig stappen zou ik zeggen;)
    (Btw, wie is toch die man naast Bertie op de een na laatste foto!?)

• 30 September 2016 - 18:22

Corrie:

Wat jullie allenmaal meemaken is overweldigend. Elke dag kijken we uit naar de verslagen. Met de nodige humor en leuke foto's. Bedankt! En volgens mij moeten jullie op vakantie als je terug bent. Om uit te rusten!
    Groetjes vanuit Blerick

• 01 Oktober 2016 - 18:33

Hay En Os Ann :

Als ik dit allemaal zie in New York zou ik zo weer terug willen.....wat een stad en wat een reis die jullie hebben gemaakt GEWELDIG..............geniet er nog van en goeie reis terug.
    Groetjes vanuit Tegelen

Tags: Times Square