Philadelphia - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Paul & Bertie Wijnhoven - WaarBenJij.nu Philadelphia - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Paul & Bertie Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Philadelphia

Blijf op de hoogte en volg Paul & Bertie

26 September 2016 | Verenigde Staten, Philadelphia

Hallo iedereen,

Wij zijn bij onze voorlaatste stop aanbeland, namelijk Philadelphia, Pennsylvania. Om hier te komen moesten we door 5 verschillende staten.
We zijn vanmorgen begonnen in Virginia daarna Washington DC, Maryland, Delaware, New Jersey en uiteindelijk Pennsylvania.
Eerst een hotel gezocht en daarna naar downtown Philadelphia, ook weer zo´n grote Amerikaanse stad met een imposante skyline. Philadelphia is ook nog voor een korte periode (10 jaar) hoofdstad van de Verenigde Staten geweest.
We vonden eigenlijk heel makkelijk een parkeerplaats in hartje Philadelphia en zijn toen de stad ingelopen. Niet zo heel ver want we hebben gisteren genoeg gelopen, we zijn ook niet meer de jongste!

Genoeg voor vandaag, morgen meer.

Paul en Bertie.

Ps. Gien, van harte gefeliciteerd met je verjaardag , wij wensen jou ,vanuit de States ,een mooie dag XX.
De thee was wel van de allerbeste kwaliteit, Carla. Earl Grey

• 26 September 2016 - 08:00

Mariet :

Nou Paul en Berty wat zijn jullie aan een schitterende reis bezig.Als jullie thuis zijn dan hebben jullie een paar weken nodig om bij te komen. Kom maar gauw eens vertellen. Groetjes en geniet ze nog. Wiel en Mariet

• 26 September 2016 - 08:36

Cor:

Hallo Paul en Berie,
    Wat een prachtige vakantie. We hebben hier in Baarlo ook een Indian summer gehad gisteren 27 graden.
    Groetjes, Cor

• 26 September 2016 - 12:21

Gien:

Ik denk dat gisteren voor jullie wel een van de hoogtepunten is geweest. Tju! Obama in levende lijve. Weer prachtige foto's, en een mooi verslag. En nu op naar New York. The city that never sleeps. De eerste bloemen staan al in de vaas!

• 26 September 2016 - 12:31

Gien:

Bertie, wie is die man die je bij de hand hebt? Jij gaat ook met iedereen mee!