Savannah, Georgia. - Reisverslag uit Savannah, Verenigde Staten van Paul & Bertie Wijnhoven - WaarBenJij.nu Savannah, Georgia. - Reisverslag uit Savannah, Verenigde Staten van Paul & Bertie Wijnhoven - WaarBenJij.nu

Savannah, Georgia.

Blijf op de hoogte en volg Paul & Bertie

17 September 2016 | Verenigde Staten, Savannah

Hello,everyone,

Welkom terug in the `good old United States".

Voor we vanmorgen naar Savannah reden hebben we eerst Wormsloe Historic Site bezocht. De ingang van Wormsloe plantation wordt gevormd door een laan van eikenbomen bedekt met mos, heel erg mooi!
Deze weg van anderhalve kilometer lang leidt naar het huis van een Britse kolonist uit 1737.
Daarna zijn we doorgereden naar Savannah, een havenstad van zo'n
140.000 inwoners gelegen aan de Savannah River.
We hebben een rondvaart gemaakt over deze rivier en dan zie je de stad vanaf het water.
Later zijn we nog naar Beaufort, South Carolina gereden. Hier zijn veel opnames gemaakt uit de film Forest Gump, een schitterend plaatsje.
De mensen hier zijn erg vriendelijk, er hangt een heel relaxed sfeertje. Het zal wel de gemoedelijke aard van de mensen zijn!

Al met al weer een mooie dag achter de rug.

Bij deze willen wij iedereen bedanken voor de leuke reacties, blijf ze sturen!

Groetjes Bertie en Paul.

• 17 September 2016 - 08:01

Harriet:

Wij vertrekken morgen zelf naar ons vakantiedoel dus ik zal niet meer zoveel reageren vermoed ik of t internet moet t gewoon doen natuurlijk. Verheug me nu in ieder geval al op jullie verhalen over jullie reis.
    Rij voorzichtig............geniet ervan!!

• 17 September 2016 - 09:39

Carla:

Inderdaad een prachtige laan, vooral die bomen en niet te vergeten, die mevrouw met dat felrose blousje!
    Nog big fun, jullie tweetjes. Greetz....

• 17 September 2016 - 11:31

Gien:

Wederom een mooi verslag. Wat een hoop indrukken moeten jullie s'avonds verwerken zeg. Pas goed op elkaar. Kussss

• 17 September 2016 - 15:00

Hanita: